امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

تعداد زیادی وبسایت های اشتراک گذاری ویدیو وجود دارند که به کاربران اجازه می دهند,ویدیو آپلود کنند و به مرور و تماشا بپردازند.و یوتیوب بی شک محبوب ترین آنهاست.لازمه ی تماشا کردن ویدیو های یوتیوب و لذت بردن ازآنها در کامپیوتر , گوشی هوشمند یا تبلت ,وصل شدن به اینترنت است.

مطمعنا شما حتی زمانی که آفلاین هستید ,می خواهید موزیک ویدیو یا ویدیو های طنز مورد علاقه خود را تماشا کنید.اما متاسفانه یوتیوب چنین اجازه ای ر ا به ما نمی دهد. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه فیلم های یوتیوب را در گوشی آیفون خود دانلود کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب در ایفون


پیشنهاد می شود بخوانید:تعویض ال سی آیفون در منزل


اگر می خواهید فیلم های مورد علاقه ی خود را از یوتیوب دانلود کنید, ابتدا باید یک برنامه برای این کار نصب کنید. زیرا همانطور که احتمالا می دانید یوتیوب مطعلق به گوگل است,پس گوگل و کسانی که در یوتیوب ویدیو می گذارند, مجاز به اضافه کردن آگهی برای کسب درآمد هستند و اگر شما در حالت آفلاین مجاز به دیدن فیلم ها باشید,مانع از کسب در آمد آن ها می شوید,از این رو برنامه هایی برای این کار ساخته شدند.

در طول زمان برنامه های مختلفی برای این منظور در App Store قرار گرفت ولی بعد مدتی حذف می شوند. یکی از برنامه هایی که هنوز در App Store در دسترس است و به نظر می رسد درست کار می کند، Video Downloader Liter Super - VDownload است.

دانلود ویدیو از یوتیوب در ایفون

این برنامه برایiPad  و iPhone  طراحی شده و رایگان است.اکنون مراحل زیر را برای دانلود فیلم دنبال کنید:

1.برنامه را راه اندازی کنید.

2.آیکون مرورگر را انتخاب کنید.

3.در نوار آدرس،youtube.com  را تایپ کنید.

4.ویدئوی مورد نظر را جستجو کنید.

5.رو ویدئوی مورد نظر برای دانلود ضربه بزنید.

6.روی Download ضربه بزنید.

7. هنگامی که ویدئو دانلود می شود، آن را در بخش فایل ها خواهد یافت.

اگر به دلایلی نمی توانید ویدئو را از طریقVideo Downloader Liter Super - VDownload  دانلود کنید, گزینه ی دیگر این است که ویدئو را از کامپیوتر دانلود کنید,این کار را می توانید از طریق برنامه هایی که به صورت آنلاین در دسترس هستند,انجام دهید. همچنین چندین وبسایت به شما این امکان را می دهند که از طریق کپی کردن لینک ویدئو در آنجا,ویدیو را دانلود کنید و در صورت نیاز به آیفون خود منتقل کنید.

اکنون که می دانید چگونه ویدیوهای یوتیوب را در آیفون خود دانلود کنید، می توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را حتی زمانی که آفلاین هستید تماشا کنید. فراموش نکنید که این کار فقط برای استفاده شخصی است!


بیشتر بخوانید:کاهش مصرف اینترنت آیفون


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه