امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

توسعه دهندگان اندروید به طور مداوم در تلاش برای بهبود برنامه ها،اضافه کردن گزینه های جدید و رفع اشکالات هستند و به همین دلیل به روز رسانی بسیار مهم است.برنامه ها را می توان به صورت دستی و یا به صورت خودکار به روز رسانی کرد. در اکثر دستگاه های آندروید، به روز رسانی خودکار به طور پیش فرض تنظیم شده است.زمانی که نسخه جدید برنامه ها در دسترس قرار می گیرد و به محض اتصال به اینترنت , به طور خودکار به روز می شوند.

گزینه ی دیگری وجود دارد که برنامه ها فقط وقتی به صورت خودکار به روز رسانی شوند که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید.با این حال، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند برنامه های خود را به صورت دستی به روز رسانی کنند.ما در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه به روز رسانی خودکار گوشی اندروید خود را غیرفعال کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی موبایل در منزل


برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.برنامه Play Store را از صفحه اصلی باز کنید.

2.در حال حاضر بر روی سه خط افقی واقع در گوشه سمت چپ بالای صفحه برای باز کردن منو ضربه بزنید.

3.بعد، روی Setting  ضربه بزنید.

4.در بخش «General» روی «Auto-update apps» ضربه بزنید.

5. هنگامی که پنجره جدید باز شد، روی "Do not auto-update apps" ضربه بزنید.

به روز رسانی خودکار برنامه ها در حال حاضر غیر فعال است.ولی اگر نظر شما عوض شده است و میخواهید به روزرسانی خودکار را فعال کنید,دوباره برنامه Play Store را باز کنید و این مسیر را دنبال کنید: Menu > Settings > Auto-update apps و یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید: Auto-update apps at any time(به این معنی که برنامه ها به محض اتصال به اینترنت توسط داده های تلفن همراه یا Wi-Fi به روز شوند) یا Auto-update apps over Wi-Fi only.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه