امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

اگر برای تعمیر آیفون خود دچار دغدغه شده اید و در جستجوی یک مرکز تعمیر آیفون در محل برای تعویض ال سی دی,تعویض تاچ,تعویض باتری,تعویض دوربین و تعویض پورت شارژ آیفون خود در محل هستید به واحد تعمیرات آیفون آوافیکس اعتماد کنید.

در حال حاضر با توجه به همراه داشتن همیشگی گوشی های موبایل قطعا احتمال آسیب دیدگی آنها بیشتر می شود و ممکن است هر لحظه گوشی موبایل از دست شما به زمین بیفتد و یا در اثر اتفاقات ناگوار دیگر آسیب ببیند.

قطعا در چنین شرایطی دغدغه همه افراد پیدا کردن یک مرکز تعمیرات موبایل مطمئن و پس از آن رساندن گوشی , پیگیری و تحویل آن از تعمیرکار می باشد.

کاربران آیفون نیز مانند سایر کاربران گوشی های هوشمند چنین شرایطی را تجربه می کنند و تمامی این دغدغه ها و مشکلات را دارند.

وجود یک مرکز تعمیرات تخصصی آیفون با امکان تعمیر آیفون در محل شما قطعا مشکلات بسیاری از افراد را حل خواهد کرد زیرا دیگر نیازی نیست برای تعمیر آیفون خود خانه یا محل کار را ترک کنند و مجبور به تحمل شلوغی و ترافیک باشند.

به همین منظور واحد تعمیرات آیفون در محل مجموعه آوافیکس راه اندازی شد.

آوافیکس با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت , معدن و تجارت و  همچنین مجوز تعمیرات از اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی یک مرکز معتبر و قانونی می باشد و شما می توانید با آرامش خاطر تعمیر آیفون خود را به آوافیکس بسپارید.

تکنسین های واحد تعمیرات آیفون آوافیکس ضمن گذراندن دوره های آموزشی تخصصی جهت تعمیر آیفون در محل , از تجربه بالا برخوردار می باشند و به همین دلیل هنگام تعمیر آیفون شما به سایر قطعات آسیب نمی رسد.

آوافیکس با بهره گیری از دستگاه های تخصصی جهت تعمیر آیفون در محل و استفاده از قطعات اصلی , بهترین شرایط را جهت افزایش کیفیت فراهم کرده است و به شما ضمانت و مهلت تست می دهد که این موضوع در فاکتور ارائه شده نیز قید می گردد.

بنابراین شما می توانید با آوافیکس لذت تعمیرات آیفون در حضور خودتان را بچشید و خبر خوب این است که هزینه ایاب و ذهاب تکنسین آوافیکس به محل شما رایگان می باشد.

منبع: تعمیر آیفون در محل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه