امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

تعویض گلس S7 edge

گاهی پیش می آید که در اثر ضربه وارد شده به گوشی S7 edge فقط گلس یا تاچ آن شکسته و در واقع ال سی دی دچار آسیب دیدگی نمی شود و مشاهده خواهید کرد که تصویر گوشی هیچ مشکلی ندارد و در اصطلاح عامیه صفحه رویی گوشی S7 edge شما شکسته می شود.

در گوشی S7 edge سامسونگ امکان تعویض گلس به تنهایی وجود دارد که البته انجام این کار بسیار حساس می باشد و می توان گفت فقط تعمیرکاران متخصص و مجرب با استفاده از دستگاه های تخصصی قادر به انجام این کار می باشند.

تکنسین های آوافیکس در حوزه تعویض گلس S7 edge ضمن دیدن دوره های تخصصی از تجربه بالا برخوردار هستند و هنگام تعویض گلس گوشی  سایر قطعات گوشی از جمله ال سی دی آسیب نمی بینند.

آوافیکس جهت ارائه بهترین خدمات در حوزه تعویض گلس S7 edge علاوه بر بهره مندی از تکنسین های آموزش دیده و با تجربه , مجهز به تجهیزات پیشرفته جهت تعویض گلس می باشد.

همچنین آوافیکس با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت , معدن و تجارت و  همچنین مجوز تعمیرات از اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی یک مرکز معتبر و قانونی می باشد و شما می توانید با آرامش خاطر تعویض گلس S7 edge خود را به آوافیکس بسپارید.

منبع: تعمیر موبایل سامسونگ آوافیکس

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه