امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

در مکان های پر سر و صدا و یا زمانی که آیفون خود را در حالت سایلنت قرار داده اید , فعال کردن چراغ های فلش LED در آیفون می تواند بسیار مفید باشد. زیر مراحل زیر را برای روشن یا خاموش کردن چراغ های فلش LED در آیفون پیدا خواهید کرد.

با فعال کردن چراغ های فلش LED در آیفون،هر زمان که یک تماس یا پیام روی آیفون خود داشته باشید,هشدار چشمک زن LED را مشاهده خواهید کرد.این ویژگی تضمین می کند که شما در زمان مکالمه یا در یک مکان پر سر و صدای تماس های و پیام های مهم را از دست ندهید.

از ویژگی های منفی چراغ های فلش LED این است که حتی اگر کامنتی در شبکه های اجتماعی خود دریافت کنید, دستگاه شما چشمک زدن را ادامه می دهد.همچنین، چراغ های فلش LED در آیفون از Camera Flash استفاده می کنند که می تواند عمر باتری را کاهش دهد.از این رو اطمینان حاصل کنید که هشدارهای فلش LED در آیفون را غیرفعال کنید هر زمان که این ویژگی مورد نیاز نباشد.


بیشتر بخوانید: غیرفعال سازی آپدیت خودکار برنامه ها در آیفون


و اما بسیاری از ما بارها و بارها آیفون خود را در جلسات مهم در حالت بی صدا قرار دادیم و حتی بعد از جلسه نیز,فراموش کرده ایم حالت باصدا را روشن کنیم.برای جلوگیری از این خطای رایج، می توانید LED Flash Alerts را برای حالت سکوت بر روی آیفون فعال کنید تا اطمینان حاصل کنید که تماسهای مهم خود را از دست ندهید.

1.در تنظیمات,روی General و سپس Accessibility ضربه بزنید.

2. بر روی صفحه ی Accessibility ، پایین بروید و روی گزینه LED Flash for Alerts ضربه بزنید.

3. در صفحه بعد، روی هر دو LED فلش برای Alerts و Flash on Silent را روشن کنید.

اکنون هر زمان که گوشی در حالت سایلنت است,به طور خودکار چراغ فلش LED,روشن می شود.

توجه داشته باشید که اگر آیفون با اپل واچ جفت شده باشد,دیگر فلش و یا چشمک نمی زند، حتی اگر چراغ های فلش LED در آیفون خود را روشن کنید.

منبع:تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه