امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

بیشتر بخوانید: تعویض ال سی دی iPhone در منزل


اما اگر این مشکل بر اثر اختلالات نرم افزاری بوجود آمده باشد، راه حل های ارائه شده در این مطلب می تواند به حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش آیفون کمک کند.

1- بهترین راه: رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش iPhone بدون پاک شدن اطلاعات گوشی

هنگامی که صفحه نمایش iphone سیاه شده است می توانیم از نرم افزار iMyFone Fixppo برای تعمیر آن استفاده کنیم. سیاه شدن صفحه نمایش آیفون معمولاً به دلیل اشکلات ios است، بنابراین استفاده از یک ابزار برای تعمیر iOS به شما توصیه می شود که iMyFone Fixppo همان ابزاری است که شما به آن نیاز دارید.

این بهترین جایگزین برای iTunes است. iMyFone Fixppo می تواند مشکلاتی را حل کند که iTunes قادر به حل آن نیست.

اطلاعات گوشی شما هنگام استفاده از iMyFone Fixppo حفظ خواهند شد.

این یک رابط کاربردی آسان است که به شما کمک می کند گوشی خود را در چند دقیقه تعمیر کنید.

این برنامه با تمام نسخه های iOS و گوشی های iOS سازگاری دارد.

این برنامه توسط کمپانی iMyFone طراحی شده است، شرکت هایی نظیر Macworld, Cult of Mac, Payetteforward, Makeuseof و... آن را تایید کرده اند.

imyFone Fixppo یک راه حلی عالی برای حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش ایفون است. همچنین هنگامی که صفحه نمایش iphone بعد از آپدیت iOS 12 کار نکرده و هنگ می کند iMyFone Fixppo می تواند به رفع این مشکل کمک کند.

آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، سپس با دنبال کردن مراحلی که در ادامه ارائه شده است مشکل صفحه نمایش iphone خود را حل کنید.

1- اجرا کردن برنامه و انتخاب Standard Mode

برنامه را باز کنید و گزینه Standard Mode را انتخاب کنید. گوشی را به وسیله کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

اگر گوشی شما شناسایی شده است می توانید به مرحله بعدی بروید، در غیر اینصورت با دنبال کردن دستورالعمل ها گوشی خود را در حالت DFU و یا Recovery mode قرار دهید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

2- سیستم عامل را دانلود کنید

برنامه، گوشی شما را شناسایی خواهد کرد و لیست تمام نسخه iOs هایی که با گوشی شما سازگاری دارند را نمایش می دهد. نسخه ای که نیاز دارید را انتخاب کنید. بر روی دکمه download کلیک کنید تا سیستم عامل مربوط به آن را دانلود کند.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

کمی صبر کنید تا دانلود iOS تمام شود.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

3- گوشی خود را تعمیر کنید

سیستم عامل خیلی زود دانلود و تایید می شود، شما باید بر روی دکمه Start کلیک کنید، برنامه iMyFone Fixppo تعمیر گوشی شما را شروع خواهد کرد. پروسه تعمیر گوشی خیلی طول نخواهد کشید، بعد از اتمام این مرحله گوشی شما تعمیر شده و به شرایط نرمال قبل برخواهد گشت.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

هر زمان که صفحه نمایش iPhone شما سیاه شد، شما می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. همچنین شما می توانید آن را برای تعمیر گوشی آیفون با iOS 12 استفاده کنید.

iMyFone Fixppo یک نرم افزار امن، بی خطر با روش استفاده آسان است که کاربران می توانند نتیجه خوبی از آن بگیرند.

2- روش های دیگر حل مشکل صفحه نمایش سیاه iPhone

2-1 Hard Reset در iPhone

یکی از راه حل ها هنگامی که صفحه نمایش گوشی شما سیاه شده و کار نمی کند، راه اندازی Hard Reset است. مراحل زیر را دنبال کنید:

دکمه Home و Sleep/Wake را برای چند ثانیه همزمان با هم نگه دارید.

هنگامی که لوگوی اپل روی صفحه نمایش بالا آمد دکمه Home و Sleep/Wake را رها کنید.

بعد از آن گوشی و دکمه ها مجدد راه اندازی می شوند.

اگر گوشی شما iPhone 7 است، دکمه volume پایین را به جای دکمه home فشار دهید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

اگر گوشی شما iphone 8 و یا جدید تر از آن است، دکمه های volume پایین و  volume بالا  فشار داره و سریع رها کنید. و بعد دکمه Sleep/Wake را تا زمان بالا آمدن لوگوی اپل روی صفحه نمایش نگه دارید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

Reset Factory  2-2

یک روش دیگر برای برگرداندن صفحه نمایش سیاه iPhone به شرایط نرمال، استفاده از iTunes است. برای انجام Reset Factory با کمک iTunes مراحل زیر را دنبال کنید:

آخرین نسخه iTunes را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید.

گوشی را به وسیله کابل USB به کامپیوتر وصل کنید، اگر iTunes گوشی شما را شناسایی کند گزینه restore را نمایش خواهد داد، و شما باید آن را انتخاب کنید. اگر iTunes موفق به شناسایی گوشی شما نشود باید گوشی را در حالت Recovery mode قرار دهید.

هنگامی که iTunes گوشی را شناسایی می کند، گزینه Restore iPhone را به شما پیشنهاد می دهد، برای تایید بر روی Restore کلیک کنید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

بعد از آن گوشی شما توسط iTunes پاک خواهد شد، و iTunes  آخرین نسخه iOS که همان iOS 12 است را بر روی گوشی شما نصب خواهد کرد.

پس از اتمام، گوشی شما مجدداً راه اندازی خواهد شد شما آن را مثل یک گوشی جدید راه اندازی کنید.

در این روش تمام اطلاعات روی گوشی شما پاک خواهد شد، اگر به آنها نیاز ندارید از این روش برای تعمیر استفاده کنید.

3- قرار دادن iPhone/iPad در حالت Recovery Mode بدون استفاده دکمه Home

دکمه home  یک دکمه مهم بر روی گوشی شماست، اگر دکمه Home گوشی شما دچار آسیب فیزیکی شده است شما می توانید با کمک ابزارها گوشی خود را بدون نیاز به دکمه home در حالت Recovery Mode قرار دهید.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

ابزاری رایگان برای قرار دادن گوشی در Recovery Mode بدون استفاده از دکمه Home

iMyFone Fixppo یکی از بهترین ابزارها برای قرار دادن گوشی در حالت Recovery Mode بدون استفاده از دکمه Home است. که از آن برای iPhone/iPad/iPod نیز می توانید استفاده کنید. iMyFone Fixppo را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید. برای قراردادن گوشی در حالت Recovery Mode با استفاده از iMyFone Fixppo مراحل زیرا دنبال کنید.

برنامه iMyFone Fixppo را روی کامپیوتر اجرا کنید و گزینه Enter/Exit Recovery Mode را انتخاب کنید. سپس گوشی را به کامپیوتر متصل و بر روی دکمه Next  کلیک کنید. برنامه گوشی شما را شناسایی می کند.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

حالا، تمام کاری که شما باید انجام دهید کلیک بر روی گزینه Enter Recovery Mode است. گوشی در Recovery Mode قرار خواهد گرفت.

سیاه شدن ال سی دی آیفون

سیاه شدن ال سی دی آیفون

اگر شما ترجیح می دهید که از ابزارها و برنامه ها برای قراردادن گوشی در حالت Recovery Mode استفاده نکنید. ابتدا باید دکمه Home  را تعمیر کنید.

امیدواریم یکی از روش های ذکر شده برای حل مشکل گوشی شما کارساز باشد، ما سعی کردیم تمام روش های ممکن را بررسی کنیم که اگر علت بروز آن نرم افزاری باشد به احتمال زیاد توسط یکی از روش های بالا حل خواهد شد.

تماس با ما

اگر همچنان مشکل سیاه شدن تصویر در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه