امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

یادگیری یک زبان جدید همیشه هیجان انگیز است زیرا به شما اجازه می دهد با افراد دیگر کشورها و فرهنگ ها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، دانستن انواع مختلف زبان ها به شما در بسیاری از زمینه های دیگر مانند حرفه ی شما، مسافرت و دیگر اهداف عملی کمک می کند. با این حال، این فرایند یادگیری به صورت خودکار نیست و نیاز به کمک متخصصان دارد.

ثبت نام در یک کلاس یادگیری زبان نیاز به زمان و پول دارد. اما در دوران دیجیتال، هر کار ممکن است سریعتر و به روش های راحت تری انجام شود. شما می توانید زبان ها را با دانلود برنامه های یادگیری زبان در گوشی اندروید خود یاد بگیرید. برنامه های زبان بسیاری برای اندروید وجود دارد، محبوب ترین آنها را در این مطلب معرفی می کنیم.

Duolingo

بهترین برنامه های آموزش زبان

Duolingo یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان است , که به صورت رایگان در Google play store موجود است. زبانهای فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و انگلیسی همه در این اپ هستند. این برنامه همچنین به عنوان بهترین برنامه برای یادگیری زبان اسپانیایی در نظر گرفته شده است. این برنامه کمک می کند تا زبان ها را با یک روش سرگرم کننده یاد بگیرید. در واقع یک بازی است که کاربران باید به آن پاسخ بدهند و می توانند برای هر پاسخ صحیح امتیاز کسب کنند. سطح دشواری با پیشرفت بازی افزایش می یابد. شما می توانید زبان ها را با بازی به طور مکرر و از طریق مکالمه یاد بگیرید. این برنامه به عنوان بهترین برنامه یادگیری زبان 2013 در Google play store و  Apple storeشناخته شده است.

Memrise

بهترین برنامه های آمزش زبان

Memrise یکی دیگر از برنامه های یادگیری زبان مفید است که به کاربران کمک می کند تا کلمات جدید را با ایجاد یک ملودی مانند تصاویر به یاد بیاورند. این برنامه به شما کمک می کند تا بیشتر زبان ها , مانند چینی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، مکزیکی اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی و پرتغالی را یاد بگیرید. شما همچنین می توانید زبان اسپانیایی را به خوبی یاد بگیرید. در اینجا یک کلمه اسپانیایی با معنای آن به زبان انگلیسی تعریف شده است و ضبط های صوتی بسیار مفید است، بنابراین لهجه مناسب هر کلمه را می دانید.

Babbel

بهترین برنامه های آموزش زبان برای اندروید

پس از DuolingoBabbe ,  یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان است که دارای ویژگی های عالی است. این برنامه همچنین به عنوان معلم در زبان های مختلف عمل می کند و شما می توانید آنها را به صورت متفاوتی برای زبان های مختلف دانلود کنید. دانلود کاملا رایگان است، اما شارژ ماهیانه مورد نیاز است , که 11 دلار است.  این برنامه به شما در یادگیری زبان ها با تکمیل و تکرار عبارات کمک خواهد کرد. علاوه بر این، شما می توانید پیشرفت خود را با تنظیمات یک سیستم هدف در برنامه پیگیری کنید


پیشنهاد می شود بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در منزل


Busuu 

بهترین برنامه های آموزش زبان برای اندروید

Busuu  کمی متفاوت است. این اپ برای کاربران فرصتی برای یادگیری فراهم می کند که زبان را با مکالمه، برنامه های ویدئو چت، متن و غیره فراهم می کند. پس از هر درس، فراگیران می توانند ویدیو را تماشا کنند، در حالی که یک فرد با زبان مورد نظر صحبت می کند، و سپس از کاربران خواسته می شود که پاسخ خود را به ثبت برسانند.Busuu  بدون شک یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان است که در مجموع 12 دوره زبان را ارائه می دهند.

Learn 50 languages

بهترین برنامه های آموزش زبان

این برنامه برای همه مفید است و می تواند زبان را با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون داشتن دانش قبلی یاد بگیرد.  این اپ شامل حدود 100 درس برای تقویت دانش است و شما می توانید از 30 درس به صورت رایگان لذت ببرید. اگرقبلا یک زبان را یاد گرفته اید و می خواهید حافظه خود را در مورد آن تقویت کنید، این برنامه به شما کمک زیادی می کند. بنابراین این برنامه را دانلود کنید و زبان را با ساده ترین روش یاد بگیرید.

Mindsnacks

بهترین برنامه های آموزش زبان برای اندروید

Mindsnacks  به کاربران کمک می کند تا زبان ها را به روش های سرگرم کننده و هیجان انگیز یاد بگیرند. این اپ شامل حدود 11 درس است که به گونه ای طراحی شده اند که کاربران با حل برخی از مسائل می توانند به راحتی زبان را یاد بگیرند. درست مانند بچه هایی که برای بعد از هر درس یک سری مسائل را حل می کنند، این برنامه همچنین از ترفندهای مشابه برای کمک به کاربر در یادگیری آسان استفاده می کند. پازل های رنگارنگ و بسیاری از مجموعه های دیگر از مسائل ارائه شده است به طوری که کاربران می توانند مهارت زبان خود را بررسی و بر این بر این اساس کارکنند.

بهترین برنامه های یادگیری زبان در بالا ذکر شد، اکنون شما می توانید هر یک از آنها را برای یادگیری زبان های مختلف در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هیچ هزینه ای دانلود کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه