امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

شرکت ZTE چین طی دعوت نامه ای برای رسانه های خبری یک رویداد و معرفی یک گوشی جدید به نام Axon m را اعلام کرده است که پیش بینی می شود اکسون ام اولین گوشی هوشمند تاشو دنیا باشد.

با توجه به روندی که چند سال اخیر در صنعت گوشی سازی شاهد هستیم اکثر برند های چینی تمامی قطعات را از برندهای معروف همچون سامسونگ خریداری می کنند و با مونتاژ قطعات گوشی های هوشمندی با برند خود عرضه می کنند.

گوشی تاشو, گوشی هوشمند تاشو , اکسون ام , Axon m , تعمیر گوشی , تعمیر موبایل , تعمیرات موبایل

در این میان پیش بینی می شود شرکت ZTE با یک ایده خلاقانه و عرضه گوشی های هوشمند تاشو Axon m نظر کاربران گوشی های هوشمند را به خود جلب کند.

گوشی اکسون ام با داشتن یک صفحه نمایشگر دو گانه فول اچ دی در هنگام باز شدن با صفحه نمایش 6.8 اینچی و رزلوشن 1920 در  2160 و در حالت خم همچون یک گوشی معمولی کار می کند.

شما با داشتن یک گوشی اکسون ام درواقع می توانید همزمان یک گوشی معمولی و یک تبلت داشته باشید و در  لحظه روی هر یک از نمایشگرها یک اپلیکیشن مجزا قابل اجرا می باشد.

گوشی تاشو, گوشی هوشمند تاشو , اکسون ام , Axon m , تعمیر گوشی , تعمیر موبایل , تعمیرات موبایل

همانطور که در تصویر فوق می بینید این گوشی با توجه به قابلیت هایش برخلاف انتظار ضخیم نمی باشد و می تواند در این مورد نیز مورد پسند کاربران قرار گیرد.

با توجه به استقبال از گوشی های هوشمند در سال های اخیر مشاهده می شود که کامپیوتر , لپ تاپ و حتی تبلت در رده های بعدی قرار می گیرند و تنها دلیل استفاده ازین دستگاه ها به دلیل ضعف گوشی های موبایل در انجام بعضی کارها بوده است که با ورود گوشی ها هوشمند تاشو انتظار می رود همین دلایل نیز از بین رود و استقبال کاربران از موبایل بیش ار پیش شود.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه