امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

در مواقعی شما به دنبال غیرفعال کردن موقت یا دائمی Siri در گوشی های خود هستید.در این مقاله قصد داریم به شما شیوه های متفاوت غیرفعال کردن Siri را آموزش دهیم.همان طور که می دانید،دستیار دیجیتال اپل Siri نام دارد که شما با گفتن “Hey Siri” می توانید آن را فعال کنید.در برخی از مواقع تصمیم به غیرفعال کردن موقت یا دائمی آن می گیرید که حتی با گفتن “Hey Siri” نیز فعال نگردد.

 

غیرفعال کردن موقت Siri:

آسان ترین راه برای غیرفعال Siri این است که گوشی را به سمت پایین نگه داشته تا حتی با گفتن جمله “Hey Siri” نیز Siri فعال نگردد به جملات شما واکنش نشان ندهد. در برخی از مواقع با انجام این روش Siri غیر فعال نمی گردد و این می تواند به خاطر غیر فعال بودن ویژگی Fitness Tracking در گوشی آیفون شما باشد.

1.Setting را باز کرده،به سمت پایین آمده و روی Privacy ضربه بزنید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

در صفحه Privacy به سمت پایین امده و گزینه Motion & Fitness را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

در صفحه Motion & Fitness screen وضعیت Fitness Tracking را به حالت ON تغییر دهید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

بعد از تغییر دادن این ویژگی،زمانی که گوشی خود را به سمت پایین نگه می دارید،Siri باید غیرفعال شود و زمانی که آن را به سمت بالا نگه دارید می توانید Siri را فعال کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی آیفون در منزل



2.غیرفعال کردن Siri با استفاده از حالت Low Power: 

یکی دیگر از راه های غیرفعال کردن Siri در گوشی این است که به صورت دستی حالت Low Power را در گوشی خود فعال کنید. Setting را بر روی گوشی خود باز کنید،به سمت پایین آمده و بر روی گزینه Battery ضربه بزنید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

در صفحه Battery وضعیت Low Power Mode را به حالت ON تغییر دهید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

این حالت علاوه بر غیرفعال کردن Siri تمام عملکردهای دیگر مثل رفرش کردن برنامه های پس زمینه،Mail Fetch و دیگر عملکردها را به منظور حفظ انرژی باتری متوقف می کند.

غیرفعال کردن دائمی Siri :

در حالتی که شما به طور کلی از Siri استفاده نمی کنید،می توانید آن را به صورت دائمی غیرفعال کنید. Setting گوشی خود را باز کنید،به سمت پایین آمده و بر روی Siri & Search ضربه بزنید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

در صفحه Siri & Search وضعیت گزینه های Listen for “Hey Siri” و Allow Siri When locked را به حالت OFF تغییر دهید.برای غیرفعال کردن کلی Siri شما می توانید گزینه Press Home For Siri را نیز به حالت OFF تغییر دهید.

غیرفعال کردن Siri در گوشی های آیفون

در صورتی که گزینه Press Home For Siri فعال باشد،می توان از صفحه Home به Siri دست یافت.غیرفعال کردن گزینه Listen For “Hey Siri” بر روی امکان فعال کردن Siri از صفحه Home تاثیر ندارد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه