امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

امروزه اکثر مردم یک گوشی هوشمند دارند که یکی از مفیدترین ابزارهایی است که به شما امکان انجام بسیاری از کارها، از جمله تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی را می دهد.اندروید با یک پخش کننده ویدیو همراه است، اما اگر شما به دنبال برخی از بهترین ویدیو پلیر های اندروید با ویژگی های مفید هستید،به خواندن ایم مطلب ادامه دهید،زیرا ما قصد داریم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

 

MX Player

بهترین ویدیو پلیرهای اندروید

مفید ترین ویدیو پلیر MX Player است که باعث می شود تماشای فیلم ها با استفاده از ویژگی های آن لذت بخش تر باشد. می توانید از منوی تنظیمات به بسیاری از ترفندها دسترسی داشته باشید، اما موارد اساسی مانند زوم، قفل صفحه نمایش، نسبت ابعاد،کنترل زیرنویس وغیره روی صفحه نمایش اصلی قرار دارند.

 

BSPlayer

بهترین ویدیو پلیرهای اندروید

BSPlayer یک ویدیو پلیر دیگر است که می تواند تمام خواسته های شما را برآورده کند. این برنامه برای مدت طولانی است که در دسترس است و به خاطر ویژگی ها و قابلیت هایش محبوبیت زیادی را به دست آورد. شما می توانید از بسیاری از ویژگی های نسخه رایگان استفاده کنید، اما اگر می خواهید از تبلیغات خلاص شوید،نسخه حرفه ای بهترین گزینه است. این پلیر از انواع فرمت ها پشتیبانی می کند.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی موبایل در منزل


VLC

بهترین ویدیو پلیرهای اندروید

این برنامه ممکن است مناسب ترین برنامه برای پخش ویدیوها باشد, که عموما به عنوان پخش کننده محبوب رسانه های دسکتاپ شناخته می شود.اکنون نسخه موبایل آن نیز در دسترس است و از تمام انواع فرمت های فایل مانند mp3، mp4، mkv، flac و غیره پشتیبانی می کند. دیگر ویژگی های جالب مانند سازمان کتابخانه رسانه، جریان شبکه، ویژگی های مختلف پیشرفته پخش و غیره نیز ارائه می شود.

 

DicePlayer

بهترین ویدیو پلیرهای اندروید

این برنامه یک گزینه عالی دیگر است. اگر چه برنامه با هزاران ویژگی طراحی نشده است، اما دارای امکانات اساسی است. این برنامه از جریان رسانه ای، اکثر کدک های محبوب، شتاب سخت افزاری، پشتیبانی از زیرنویس ها و غیره پشتیبانی می کند. بنابراین ممکن است در هنگام استفاده از ویژگی های دیگر غنی تر از سایر ویدیو پلیر ها نباشد، اما واقعا خوب کار می کند، پس آن را امتحان کنید.

 

MoboPlayer

بهترین ویدیو پلیرهای اندروید

MoboPlyer شهرت خوبی در بازار اندروید به خاطر ویژگی هایش دارد.می تواند از اکثر فرمت های فایل پشتیبانی کند حتی آن هایی که گوشی اندروید پشتیبانی نمی کند. این تنها با کمک رمز گشایی نرم افزار امکان پذیر است.همچنین، دیگر ویژگی های مهم که کاربران می توانند از آن لذت ببرند، جریان رسانه ای، مدیریت کتابخانه، چندین آهنگ صوتی، زیرنویس و غیره است. یک پنجره شناور اجازه می دهد تا کاربران چند کار دیگر مانند برقراری تماس، مسیج یا هر کار دیگری را در حین لذت بردن از ویدیو انجام دهند.


بیشتر بخوانید: تبدیل گوشی اندروید به سیستم IOS


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه