امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

اندروید به شما این امکان را می دهد,برنامه ها و داده ها را سازماندهی کنید. اگر بسیاری از برنامه های مختلف را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده اید، مانند شبکه های اجتماعی، موسیقی، برنامه های کاربردی یا بازی ها، و آیکون های آن ها در صفحه نمایش پراکنده هستند.شما می توانید یک پوشه بسازید و برنامه های مربوط به هم را در آن قرار دهید. به عنوان مثال، شما می توانید پوشه ای برای موسیقی یا برنامه های کاربردی و شبکه های اجتماعی که استفاده می کنید ایجاد کنید یا پوشه ای که تمام بازی هایتان را درآن قرار دهید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه این کار را انجام دهید:

قبل از شروع,به یاد داشته باشید که این مراحل ممکن است با فضای گوشی شما دقیقا یکسان نباشد,زیرا ممکن است به نسخه اندروید بستگی داشته باشد(نسخه اندروید در تصاویر زیر 4.3 است).حتی اگر مراحل یکسان نباشند,شبیه هستند و شما به راحتی می توانید مشابه آن را پیدا کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی گوشی در منزل


برای ایجاد پوشه در اندروید,روی یکی از برنامه های صفحه ضربه بزنید و آن را نگه دارید,سپس آن را بر روی برنامه ای دیگر بکشید.

آموزش ساخت پوشه در اندروید


بیشتر بخوانید: نحوه پاک کردن تاریخچه مرورگر اندروید


پوشه به طور خودکار ساخته می شود.

اکنون اگر روی پوشه کلیک کنید, می توانید نام آن را تغییر دهید.

آموزش ساخت پوشه در اندروید

برای اضافه کردن برنامه های دیگر روی + ضربه بزنید.

آموزش ساخت پوشه در اندروید

برنامه ی مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید,سپس روی  OK ضربه بزنید.برنامه به پوشه اضافه می شود.شما می توانید برنامه های زیادی را به همین روش اضافه کنید.

آموزش ساخت پوشه در اندروید

حذف برنامه ها از پوشه هم بسیار ساده است. شما می توانید پوشه را باز کنید، روی + کلیک کنید، برنامه ای را که می خواهید از پوشه حذف کنید, انتخاب کنید و سپس روی OK  ضربه بزنید.

گزینه دیگر این است که پوشه را باز کنید,روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید و نگه دارید و سپس آن را به بیرون از پوشه بکشید.

همانطور که در ابتدا ذکر شد شما می توانید برای دسته بندی برنامه ها,یک یا چند پوشه بسازید و گوشی اندروید خود را سازمان یافته و مرتب نگه دارید.به همین سادگی!

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه