امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

بسیاری از کاربران گلکسی Note 5 شکایت کرده اند که گوشی آنها پس از چند ساعت استفاده با ماندن در گرما داغ می شود.این مقاله را برای حل این مشکل دنبال کنید و سپس راه حل مناسب را پیدا کنید.

داغ شدن بیش از حد Note 5 یک مشکل رایج است و نتیجه آن این است که باتری گلکسی Note 5 بسیار سریع تخلیه می شود. همچنین اگر بخواهید تنظیمات باتری و سایر تنظیمات گوشی خود را برای عملکرد مطلوب بهینه نکنید، ممکن است مسئله داغ شدن خطرناک شود. راه حل های زیر را برای رفع مشکل داغ شدن Note 5 دنبال کنید.

روش 1: استفاده از یک برنامه برای کاهش مصرف باطری

شما می توانید یک برنامه را نصب کنید و عمر باتری خود را ذخیره کنید.شما خواهید دید که کدام برنامه ها باتری را می خورند و همچنین می توانید همه برنامه های خود را به حالت خواب زمستانی یا hibernation بگذارید و فقط هنگامی که برنامه را انتخاب می کنید،فعال می شود.

حل مشکل داغ شدن Note 5

نرم افزار Greenify یکی از بهترین نرم افزارها برای صرفه جویی در باتری است و پس از آن که شما آن را نصب کنید، مدت زمانی که برنامه های دیگر غیر فعال هستند را بررسی می کند و آن ها را در حالت خواب زمستانی یا hibernation قرار می دهد. در حال حاضر، از آنجا که هیچ برنامه ای در حال اجرا در بک گراند وجود ندارد، شما قطعا افزایش عمر باتری را خواهید دید. اکنون مشکل داغ شدن Note 5 شما نیز حل خواهد شد چون باتری بیش از حد استفاده نمی شود، بنابراین دیگر داغ نخواهد شد.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ در منزل


روش 2: تغییر تنظیمات GPS و SYCN

به Settings  > Location و سپس Mode بروید و سه گزینه را خواهید دید: قطعا شما از GPS، Wi-Fi و شبکه ی تلفن همراه خود برای تعیین مکان دقیق خود استفاده می کنید که انرژی زیادی را مصرف می کند و Note 5 داغ می شود. گزینه دیگرBattery Savings است که تخلیه باتری را تنها با استفاده از GPS دستگاه شما کاهش می دهد.

بنابراین شما می توانید این تنظیمات را از طریق منوی تنظیمات انجام دهید، و عمر باتری خود را ذخیره کنید و Note 5 خود را در داغ شدن امان نگه دارید.

 

روش 3: بررسی کنید که کدام برنامه بیشترین مصرف باتری را دارد

به Settings  >Device > Battery بروید و دقیقا برنامه ای را که باتری سامسونگ گلکسی Note 5 شما را سریع تخلیه می کند را ببینید و سپس می توانید آن را با توجه به بهبود عملکرد باتری تنظیم کنید. شما می توانید با کلیک بر روی آیکون سه نقطه که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد و گزینه battery saver را انتخاب کنید.اگر این گزینه را فعال کنید، آنگاه از شما خواهد پرسید که در 5? فعال شود یا 15?؟

زمانی که فعال شود یعنی قطعا بیش از حد باتری خود را استفاده کرده اید پس برنامه های در حال فعالیت را می بندد. شما همچنین می توانید به گزینه battery بروید و جزئیات را بررسی کنید که کدام برنامه چه میزان از باتری و چه میزان ازRAM شما را استفاده می کند. اگر برنامه ای بیش از حد انرژی استفاده می کند، بهتر است آن را حذف کنید یا متوقف کنید تا باتری شما سریعا مصرف نشود.

حل مشکل داغ شدن Note 5

روش 4: باتری را کالیبره کنید

شما همچنین می توانید باتری Note 5 خود را کالیبره کنید ,ما در این مطلب ما به شما نحوه کالیبراسیون را آموزش خواهیم داد:

1.صبر کنید شارژ Note 5 شما تمام و خاموش می شود.

2. در حالی که گوشی خاموش است , صبر کنید  که100?  شارژ شود.

3.شارژر را جدا کنید.

4.گوشی را روشن کنید.

5.گوشی خود را ری استارت کنید و اگر دیگر 100% نبود. دوباره همین دوره را تکرار کنید.

6.تا زمانی که گوشی شما بدون دوباره متصل شدن به  شارژر, شارژ 100% را نگه داشت این چرخه را ادامه دهید.

7.پس دوباره گوشی خود را تا 0% دیس شارژ کنید که خاموش شود.

8.دوباره شارژ را کامل کنید و حالا گوشی شما به طور معمول کار خواهد کرد.

منبع:تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه