امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

شما ممکن است مجذوب یک پست زیبا در اینستاگرام شوید و دوست داشته باشید که آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. در این مطلب چند روش ساده برای ریپست در اینستاگرام وجود دارد.

روش 1: استفاده از یک برنامه

برنامه ها زندگی شما را آسان می کنند و برخی از برنامه های مفید مانند Repost for Instagram، InstaRepost و غیره وجود دارد که به شما اجازه می دهد عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را به آسانی ریپست کنید. شما فقط باید از بعضی از مراحل ساده پیروی کنید:

1.روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای پستی که مایل به اشتراک گذاری آن هستید کلیک کنید و سپس باید گزینه «Copy Share URL»  را انتخاب کنید.

2.برنامه Repost که دانلود کرده اید, URL را شناسایی می کند و پیشنهاد می کند که آن را ریپست کنید یا اینکه ذخیره کنید تا بعدا به اشتراک گذاشته شود.

برنامه های ریپست, اصالت پست را حفظ می کند - عنوان یا نام نویسنده و غیره حفظ می شود، در صورت لزوم می توانید آن را ادیت کنید.

 

روش 2: استفاده از کد قرارداد پست

برای کسانی که مایل به ارسال پست اینستاگرام در وب سایت یا وبلاگ خود می باشند می توانند با کد جاسازی این کار را انجام دهند.

1.پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کدد جاساز را انتخاب کنید.

2.از شما خواسته خواهد شد که کپشن اصلی را در Instagram repost وارد کنید که قابل کنترل نیست. بر روی "Copy Embed code" کلیک کنید و به وبلاگ یا وبسایت بروید و آن را جایی که HTML قبول می شود,پیست کنید.

3. هنگامی که شما آن را به حالت بصری یا visual تغییر می دهید برای عموم به نمایش در می آید.

 

روش 3: استفاده از اسکرین شات

با این حال، یک راه آسان دیگر برای ریپست کردن تصاویر وجوود دارد.

1.در گوشی های اندروید,با فشار دادن دکمه Volume Down و Power ، اسکرین شات گرفته می شود، در بعضی از دستگاههای سامسونگ نیز با کشیدن یک کف دست روی صفحه نمایش انجام می شود.

2.کاربران iOS می توانند دکمه Lock و دکمه Home را در همان زمان فشار داده و اسکرین شات گرفته می شود.

3.می توانید عکس را تغییر اندازه دهید و کات کنید.

 4.هیچ مرجعی ذکر نخواهد شد بنابراین می توانید کپشن اصلی و نام نویسنده را اضافه کنید.

به یاد داشته باشید که این راه تنها می تواند برای انتشار تصاویر و نه فیلم ها انجام شود.

 

روش 4: کپی و اشتراک گذاری لینک URL

اگر شما نمیخواهید که پست را فقط برای اینستاگرام ریپست کنید. این گزینه به شما این امکان را می دهد که فیلم ها و تصاویر را در وب سایت های دیگر رسانه های اجتماعی منتشر کنید.

1.به پستی که میخواهید به اشتراک بگذارید بروید و روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای پست قرار دارد کلیک کنید و Share URL را انتخاب کنید.

2. به رسانه ی اجتماعی مورد نظر بروید و لینک را وارد کنید.

گرفتن کمک از یک برنامه ساده ترین راه برای انجام این کار است که اصالت پست را حفظ می کند.برنامه ی Repost for Instagram محبوب ترین آن ها است.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه