امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
1

مشکلات تعمیرات موبایل در تهران

ساکنین تهران قطعا به موضوع ترافیک و ساعت های طولانی پشت ترافیک ماندن کاملا واقف هستند و به همین دلیل سرویس های ارائه خدمات در محل بسیار چاره ساز و راهگشا هستند. سرویس تعمیرات موبایل در محل آوافیکس برای حل مشکلاتی که در پروسه تعمیرات موبایل برای کاربر پیش می آید، تاسیس شده  و توانسته در این مدت تمامی مشکلاتی را که در ادامه مطلب به آنها  می پردازیم، حل کند.

دغدغه ای که تقریبا بسیاری از افراد پس از خرابی موبایلشان دارند، اطلاعات شخصی داخل گوشی می باشد که حتی اگر تعمیرکار آشنا نیز داشته باشند، معمولا نمی توانند با خیال راحت گوشی را برای چند ساعت یا چند روز به دستش بسپارند و خیالشان از بابت امنیت اطلاعات و حتی جابجایی قطعات در حین تعمیر راحت باشد.

مشکل بعدی عدم اطمینان به تعمیرکاران از این لحاظ است که آیا واقعا قطعه ای که برای تعمیر گوشی شما استفاده می شود اصلی است یا خیر؟

آیا هزینه ای که پرداخت می کنید متناسب با قطعه استفاده شده است یا خیر؟

مثلا ممکن است که شما هزینه تعویض ال سی دی اصلی را پرداخت کنید اما قطعه استفاده شده برای شما طرح اصلی یا های کپی باشد که کاربران عادی و معمولا تعمیرکاران مبتدی متوجه تفاوت آنها نمی شوند و از آنجایی که تعمیرکاران هیچگونه گارانتی و ضمانتی به شما نمی دهند، پس از انجام تعمیر حتی اگر به طریقی متوجه شوید که قطعه استفاده شده اصلی نمی باشد، شما هیچ کاری از دستتان بر نمیاید.

مشکل بعدی که در کلان شهرها مانند تهران خیلی بیشتر حس می شود، این است که پس از پیدا کردن یک تعمیرکار، رساندن گوشی به ایشان، پیگیری روند تعمیرات و سپس مراجعه برای تحویل آن است. بنابراین شما باید چند ساعت از محل کار یا منزل خود خارج شوید و با توجه به ترافیک می تواند فرآیند سخت و طاقت فرسایی باشد.

دغدغه بعدی مدتی است که شما مجبورید بدون گوشی بمانید تا گوشی شما تعمیر شود و تحویل بگیرید. همه به خوبی می دانیم که امروزه کارایی گوشی های تلفن همراه نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و تقریبا دیگر نمی توان روزی را بدون گوشی سر کرد زیرا علاوه بر وابستگی بسیار کاربران به گوشی موبایل، بسیاری از افراد کار و درآمدشان از طریق همین گوشی های هوشمند است.

تعمیر موبایل در تهران

مزایای تعمیر موبایل در محل

با وجود تمام مشکلات و دغدغه های اشاره شده و بسیاری دیگر از مشکلات موجود که شرح آنها در این مطلب نمی گنجد، آوافیکس سعی کرده است با ارائه خدمات در محل پنجره ای جدید در ارائه خدمات تعمیر موبایل در کشور باز کند.

 به این صورت که تمامی اطلاعات مورد نیاز و هزینه های تعمیرات بصورت کاملا شفاف در سایت آوافیکس به شما اعلام شده و شما می توانید با کلیک بر روی استعلام قیمت و سپس انتخاب برند، مدل و علت خرابی گوشی تان, هزینه تعمیر با قطعات مختلف (از لحاظ درجه کیفی) را متوجه شوید.

همچنین تفاوت این قطعات و علت تفاوت قیمت ها در بازار نیز کاملا به شما توضیح داده شده است تا بتوانید کاملا اگاهانه انتخاب کرده و بعد از تعمیر فاکتور معتبر آوافیکس با گارانتی اصالت قطعه دریافت کنید.

همچنین با حضور یک تکنسین مجرب در زمان و مورد نظر شما و تعمیر موبایل در حضور خودتان در عرض کمتر از یک ساعت خیالتان از بابت امنیت اطلاعات و قطعات کاملا راحت خواهد بود و به این ترتیب دیگر نیازی نیست چند ساعت یا چند روز بدون گوشی بمانید.

تمامی این خدمات با قیمت مناسب و هزینه ایاب و ذهاب رایگان تکنسین, می تواند باعث ارامش شما در لحظاتی باشد که از خرابی گوش تان عصبانی یا ناراحت هستید و برای تعمیر آن سردرگم شده اید.

در صورتی که قبل از تعمیر موبایل به مشاوره نیاز دارید می توانید با شماره 02166320236 تماس بگیرید و سوالاتتان را از کارشناسان فنی آوافیکس بپرسید. همچنین می توانید با مشاهده صفحه "مشاوره تعمیرات موبایل" متدوال ترین سوالات کاربران و پاسخ کارشناسان آوافیکس به این سوالات را مطالعه بفرمایید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه