امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به دلیل حجم محدود بسته های اینترنتی و هزینه بالای فعال سازی هر بسته با نمایش خودکار ویدئو ها مشکل دارند.

کاربران اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از آنها به دلیل این ویژگی اینستاگرام که باعث مصرف بالای اینترنت می شود, قید استفاده از اینستاگرام را زده اند.

با توجه به محبوبیت بیش از حد اینستاگرام انتظار می رود این شبکه اجتماعی نیز همچون تلگرام به کاربران خود این امکان را  بدهد که بتوانند نمایش خودکار ویدئوها را غیرفعال کنند.

اما در حال حاضر اینستاگرام این قابلیت را ندارد و تنها راه حلی که پیشنهاد می شود برای کاهش مصرف حجم بسته های اینترنت همراه و عدم نمایش ویدئو ها در حالت اتصال از طریق دیتا موبایل به صورت زیر است:

1-به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام بروید.

2-وارد قسمت settings یا تنظیمات بشوید.در اندروید برای دسترسی به این بخش روی آیکن سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید و در iOS علامت چرخ دنده را بفشارید.

3-روی گزینه Cellular Data Use کلیک کنید.

4-در آخر گزینه Use Less Data را انتخاب کنید.

به این ترتیب همانطور که گفتیم زمانی که شما با دیتا (اینترنت همراه) به اینترنت متصل می شوید ویدئو ها به طور خودکار نمایش داده نمی شوند و در مصرف حجم بسته های اینترنت شما صرفه جویی می شود اما در صورت اتصال به صورت وای فای همچنان نمایش خودکار ویدئوها فعال می باشد.

برای مشاهده آموزش کاهش مصرف حجم مصرف اینترنت در تلگرام کلیک کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه