امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

متاسفانه یکی از نقص های گوشی های اندرویدی عدم وجود یک راه مشخص جهت اطلاع از سالم بودن باتری گوشی می باشد.

اما در این مطلب به معرفی برنامه AccuBattery خواهیم پرداخت که با استفاده از آن می توانید سلامت باتری گوشی اندرویدی را تست کنید.

پس از نصب و اجرا برنامه متوجه خواهید شد که شما می توانید با استفاده از AccuBattery علاوه بر تست سلامت باتری , کارهای دیگری نیز انجام دهید.

پس از اجرای برنامه شما صفحه ای را با اطلاعاتی در مورد سلامت باتری مشاهده خواهید کرد و می‌توانید یک نوار لغزنده را تنظیم کنید که میزان باتری را به صورت درصد به شما نشان می‌دهد.

تست سلامت باتری گوشی اندروید,نرم افزار تست سالم بودن باتری اندروید

تنظیم پیش‌فرض 80 درصد است، که به‌طور کلی به عنوان بهترین مقدار برای حفظ سلامت و طول عمر باتری پذیرفته شده است. در نهایت، AccuBattery از طریق یک کالیبراسیون بسیار سریع اجرا می‌شود و ظرفیت باتری دستگاه اندرویدی شما را تشخیص می‌دهد.

تست سلامت باتری گوشی اندروید,نرم افزار تست سالم بودن باتری اندروید

از این‌جا به بعد شما باید به صورت کاملا نرمال از دستگاه خود استفاده کنید و کارهای خود را طبق روال عادی با آن انجام دهید. با گذشت زمان، AccuBattery چرخه شارژ و دشارژ باتری دستگاه را ردیابی می‌کند و سپس از طریق این اطلاعات به منظور نظارت بر سلامت باتری استفاده می‌کند.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض باتری موبایل


برای مشاهده این اطلاعات، روی گزینه Health در پایین ضربه بزنید. در ابتدا، فقط یک صفحه بدون هیچ اطلاعاتی به شما نشان داده می‌شود که این یعنی هیچ اطلاعاتی در اختیار ندارد. از آن‌جا که اندروید هیچ اطلاعی در خصوص تاریخچه باتری را به برنامه ارایه نمی‌کند، اساسا این فرآیند باید از ابتدا کار خود را شروع کند.

تست سلامت باتری گوشی اندروید,نرم افزار تست سالم بودن باتری اندروید

با گذشت زمان، AccuBattery میزان مصرف باتری و ظرفیت کلی خود را بررسی می‌کند. باز هم، این اطلاعات همانند گذشته در طول زمان و بر اساس بیشترین زمان استفاده شما از گوشی جهت بررسی سلامت باتری، جمع‌آوری می‌شوند. همچنین یک یادداشت کوچک نیز وجود دارد که به شما می‌گوید که ظرفیت باتری چقدر است، اما اگر تمایلی به نمایش آن ندارید، می‌توانید آن را رد کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض باتری سامسونگ در محل


تست سلامت باتری گوشی اندروید,نرم افزار تست سالم بودن باتری اندروید

بهتر است همان‌طور که تلفن‌تان را شارژ و تخلیه می‌کنید، برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره سلامت باتری گوشی خود، این صفحه را نیز بررسی کنید تا بتوانید از این طریق اطلاعات دقیق‌تری را در این خصوص بدست بیاورید.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض باتری آیفون در محل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه