امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

انتظار طولانی برای شارژ شدن گوشی حتما آزار دهنده است. در این حالت کاربر تمایل دارد از گوشی استفاده کند تا اینکه زمان طولانی را منتظر شارژ شدن آن باشد. Note 8 که دارای باتری 3300 میلی آمپر است یکی از بهترین گوشی های هوشمند است. اما حتی اگر گوشی به تازگی راه اندازی شده باشد , بعضی از کاربران با مشکل کند شارژ شدن روبرو می شوند.

سامسونگ فست شارژ را هم برای کابل شارژ و هم بی سیم ارائه داده است. به طور طبیعی گوشی شما باید در مدت زمان حدودا 1 ساعت و نیم ,100% شارژ شود , البته با توجه به این که در این زمان بارها آن را چک نکنید. همچنین شما می توانید با خاموش کردن گوشی , یا گذاشتن آن در حالت پرواز آن را 15 تا 20 دقیقه زودتر شارژ کنید. اما اگر مدت زمان شارژ شدن Note 8 شما بسیار بیشتر از این زمان می شود ممکن است مشکلی وجود داشته شد. بنابراین اگر با مشکل کند شارژ شدن گوشی خود مواجه شده اید, این موارد را برای حل آن بررسی کنید.

1_فعال بودن فست شارژ را بررسی کنید

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که بررسی کنید که آیا فست شارژ فعال است یا خیر. در ادامه نحوه چگونگی بررسی آن را توضیح داده ایم. راه حل های زیر برای کاربران کابل شارژ و بی سیم مشترک است.

رفع مشکل کند شارژ شدن گلکسی نوت 8

1.به تنظیمات Note 8 خود بروید.

2.در این صفحه وارد گزینه Battery شوید

3.علاوه بر گزینه های دیگر , دو گزینه برای ما ضرورت دارند: Fast cable Charging و بعد Fast Wireless Charging

4.بسته به نوع شارژ کردن گوشی خود , کابل یا بی سیم  , چک کنید که فست شارژ برای آن گزینه فعال است یانه , اگر  نبود آ را فعال کنید.

5.از صفحه خارج بشوید و چک کنید که سرعت شارژ بیشتر شده است یا نه.


بیشتر بخوانید: تعویض ال سی دی نوت 8 ذر منزل


2_پورت شارژ را بررسی کنید

این راه حل برای کسانی است که از کابل برای شارژ کردن گوشی خود استفاده می کنند. پورت گوشی Note 8 خود را با دقت بررسی کنید که هر گونه خمیدگی , زدگی , یا آسیب بر اثر برخورد با مایعات نداشته باشد.اگر پورت شما آسیب دیده باشد , پروسه ی شارژ شدن زمان بر می شود.

3.کابل را بررسی کنید

ما باید اعتراف کنیم که کابل شارژهای ما به مرور زمان وقتی آنها را در کیف یا جیبمان به محل کار یا سفر می بریم از بین می روند. در صورتی که روی کابل پارگی و بریدگی باشد , احتمالا دچار آسیب شده است پس برای تعویض آن اقدام کنید.

4_منبع شارژ را بررسی کنید

یک منبع قدرت ضغیف هرگز گوشی هوشمند را به سرعت شارژ نخواهد کرد. برای بررسی این که آیا مشکل کند شارژ شدن گوشی از منبع است یا خیر , زمان شارژ شدن گوشی های دیگری را با اتصال به منبع بررسی کنید یا اینکه زمان شارژ گوشی خود را با منبعی دیگری امتحان کنید.


بیشتر بخوانید: تست سلامت باتری اندروید


5_آپدیت را بررسی کنید

آیا اخیرا آخرین آپدیت گوشی خود را بررسی کرده اید؟ اگر نه برای این کار مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > About Phone > Software Updates > Check for Updates

احتمالا ممکن است یک به روز رسانی در انتظار شما باشد. آپدیت ها همیشه با رفع مشکلات همراه هستند. اگر دلیل مشکل شما نرم افزاری باشد با این کار حل می شود.

رفع مشکل کند شارژ شدن گلکسی نوت 8

اگر هیچ کدام از روش های فوق برای شما موثر نبود ممکن است باتری گوشی شما دچار مشکل شده باشد که پیشنهاد می شود مطلب تست سلامت باتری اندروید را بخوانید و در صورتی که مشکل از باتری بود می توانید برای تعویض آن در منزل خودتان پیشنهاد می کنیم تعویض باتری نوت 8 را مطالعه فرمایید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه