امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

برخی از کاربران سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus تنها چند ماه پس از عرضه ی این گل سرسبد جدید با مشکلاتی در مورد آن مواجه شده اند. دلایل مختلفی برای این مسائل وجود دارد و خوشبختانه می توان آنها را به راحتی با انجام روش های آسان حل و فصل کرد.روشن نشدن گلکسی  S6 Edge Plus یکی از این مشکلات است.که در این حالت گوشی پس از خاموش شدن به طور ناگهانی به هیچ وجه روشن نمی شود. تمام راه حل های این مشکل در این مطلب بررسی شده اند.

 

روش1:ری استارت

راه اندازی مجدد یک راه بسیار مفید است که بسیاری از مشکلات را حل می کند و این اولین روشی است که شما باید امتحان کنید.مشکل روشن نشدن S6 Edge Plus نیز می تواند با انجام این گام آسان و سریع حل شود. متاسفانه، باتری این گوشی قابل جابجایی نیست، بنابراین شما باید از ترفندهای دیگر استفاده کنید. ترکیب بعضی از کلید ها نقش مشابهی را ایفا می کند.

دکمه ولوم پایین و پاور را فشار دهید و تا 20-30 ثانیه نگه دارید و در صورتی که گوشی فقط فریز شده باشد، این روش مشکل را حل می کند.

 

روش 2: گوشی را شارژ کنید

اگر راه حل قبلی برای شما مفید نبود،این روش را امتحان کنید.در صورتی که باتری گوشی به طور کامل تخلیه شود، به اولین روش پاسخ نخواهد داد. بنابراین، شارژر را به گوشی وصل کنید و ببینید آیا نشانه شارژ روی صفحه نمایش داده می شود یا خیر. در صورتی که مشکل روشن نشدن S6 Edge Plus,تنها به علت تخلیه باتری اتفاق افتاده باشد,اکنون حل خواهد شد.با این حال، اگر نور LED روشن نشود و نشانه شارژ روی صفحه مشاهده نشود، ممکن است مشکل علت دیگری داشته باشد.


بیشتر بخوانید: آموزش بکاپ گرفتن از گوشی سامسونگ


روش 3: حالت ایمن

در صورتی که هر برنامه ای باعث ایجاد مشکل باشد، در حالت ایمن به طور واضح شناخته  می شود و پس از آن شما می توانید این برنامه را از گوشی خود حذف کنید. مراحل زیر را برای این کار دنبال کنید:

1. دکمه های پاور و کاهش ولوم را تا چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

2.هنگامی که لوگوی سامسونگ بر روی صفحه نمایش ظاهر شد،تنها دکمه پاور را رها کنید.

3. دکمه کاهش ولوم را تا زمانی که فرایند بوت کامل شود نگه دارید.

4. هنگامی که در حالت ایمن بوت شود, safe mode را در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش ظاهر می شود.


پیشنهاد می شود بخوانید: تعویض ال سی دی سامسونگ در منزل


روش 4: حافظه کش را پاک کنید

پاک کردن حافظه ی پنهان یک روش مفید دیگر است که می تواند به شما در خلاص شدن از شر این مشکل کمک کند. برای انجام پارتیشن کش پنهان، این مراحل را دنبال کنید:

1.دکمه های کاهش صدا، پاور و دکمه هوم را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا گوشی شروع به ارتعاش کند.

 2.وقتی لرزش را احساس کردید, کلید پاور را رها کنید و دو کلید دیگر را همچنان نگه دارید.

3. بعد از چند ثانیه، صفحه ریکاوری اندروید نمایش داده می شود پس از آن هر دو دکمه ها باید آزاد شوند.

4.سپس، از دکمه کاهش صدا برای برجسته کردن گزینه ها و دکمه پاور برای تایید هر گزینه استفاده کنید. گزینه "wipe cache partition" را برجسته کنید و سپس آن را با استفاده از کلید پاور تایید کنید.

5. پس از اتمام فرآیند، گزینه "reboot system now" را انتخاب کنید.احتمالا مشکل شما حل خواهد شد.

در صورتی که تمامی روش های پیشنهادی انجام شده است و مشکل شما هنوز حل نشده است شما همچنین می توانید بازگردانی به تنظیمات کارخانه را انجام دهید.امیدواریم که یکی از روش های فوق مشکل گوشی شما را حل کند.با این حال، اگر مشکل هنوز وجود دارد پیشنهاد می شود تعمیر گوشی سامسونگ در منزل را بخوانید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه