امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

سفید شدن صفحه نمایش s8 plus

اگر این مشکل ناشی از آسیب های سخت افزاری نباشد و به دلیل اختلالات نرم افزاری به وجود آمده باشد بهترین راه حل راه اندازی گوشی در حالت بازیابی (recovery mode) است و اگر تاچ کار می کرد، گوشی را ریست فکتوری کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید: ریست فکتوری سامسونگ


البته توجه داشته باشید بعد از ریست فکتوری گوشی تمام اطلاعات آن پاک خواهد شد، بنابراین قبل از انجام این کار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی تهیه کنید.برای بکاپ گرفتن از گوشی پیشنهاد می شود مطلب زیر را مطالعه نمایید:


آموزش بکاپ گرفتن از گوشی سامسونگ


اگر در حالت بازیابی (recovery mode) نیز صفحه سفید بود به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری است و ال سی دی قابل تعمیر نیست و باید تعویض گردد.شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی اینجا کلیک کنید.

همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید.

پرش تصویر s8 plus

پرش تصویر یا اصطلاحا پرپر زدن صفحه s8 plus  نیز ممکن است در اثر آسیب های سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. اگر ایراد سخت افزاری نباشد، ممکن است علت آن نصب یک نرم افزار مخرب در گوشی شما باشد که اولین روش برای تشخیص علت مشکل راه اندازی گوشی در حالت امن (Safe Mode) است زیرا در این حالت تمام برنامه هایی که کاربر نصب کرده است، غیر فعال می گردد و فقط برنامه های اولیه گوشی اجرا می شوند.

اگر در این حالت مشکل پرش تصویر گوشی حل شد، پس علت آن وجود یک برنامه مخرب بوده است که باید آن را پیدا و حذف کتید.پیشنهاد می کنیم از آخرین برنامه هایی که نصب کرده اید، شروع کنید.

اگر در حالت امن (Safe Mode) نیز مشکل پابرجا بود، پیشنهاد می کنیم از اطلاعات گوشی تان بکاپ بگیرید و سپس گوشی را ریست فکتوری کنید.اگر بعد از ریست فکتوری نیز مشکل حل نشد به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری است و شما باید برای تعویض ال سی دی اقدام کنید که می توانید جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

کار نکردن سنسور اثر انگشت s8 plus

برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم بعد از بکاپ گرفتن از اطلاعات، گوشی را ریست فکتوری کنید. اگر مشکل همچنان پا برجا بود می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظز دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه