امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

در پی نارضایتی بسیاری از کاربران اپل از سیستم عامل iOS 11 به دلیل مشکلاتی مربوط به باتری و دریافت ایمیل هشدارهایی از سوی راهنمای به‌روزرسانی این سیستم‌عامل , کمپانی اپل برای برطرف سازی این مشکلات به‌سرعت نسخه iOS 11.0.1 را عرضه کرده است اما گویا مشکلات این سیستم عامل به راحتی قابل حل شدن نیست.

مشکلات بسیاری همچون تأخیر در عملکرد 3D Touch، کاهش عمر باتری، کرش شدن نرم‌افزارها به‌خصوص اپل موزیک، فریز شدن صفحه قفل، نقص‌هایی در ارتباطات بلوتوث و وای فای و عدم ثبات کلی سیستم موجب شکایات بسیاری از کاربران در صفحه توئیتر اپل شده است.

مشکلات ios 11, مشکلات ios11.0.1, بروزرسانی ios11.0.1 , تعمیر آیفون , تعمیر موبایل اپل

با وجود مشکلات بسیار زیاد سیستم عامل iOS 11.0.1 در حال حاضر استفاده از این سیستم عامل تنها مزیتی که دارد این است که هم‌اکنون قول‌های اپل درباره برطرف کردن مشکلات مربوط به نرم‌افزار Outlook و حساب‌های کاربری ایمیل‌ها مختلف عملی شده و کاربران‌ هم‌اکنون می‌توانند به‌راحتی به مکاتبه بپردازد.

با توجه به مطالب بالا به کاربران اپل توصیه می شود فقط در صورتی که این قابلیت و برطرف شدن نقص آن برایتان بسیار مهم است , به سراغ به‌روزرسانی تلفن همراه خود به iOS 11.0.1 بروید و در غیر این صورت تا زمان رفع شدن مشکلات مطرح‌شده دست نگه‌دارید زیرا با به‌روزرسانی تلفن همراه خود به iOS 11.0.1 شما نیز با مشکلات بسیار زیاد این سیستم عامل ناقص موجه خواهید شد.

با توجه به آزمایشی بودن iOS 11.0.1 , نزدیک به 4 تا 6 هفته دیگر این نسخه از iOS به‌صورت رسمی رونمایی و عرضه می‌شود.

اما به دلیل مشکلات غیرقابل انتظار iOS 11.0.1 , پیش بینی می شود اپل به‌صورت اورژانسی نسخه از iOS 11.0.2 را برای برطرف کردن باگ‌های نسخه قبلی عرضه کند.

کمپانی اپل که این روزها پس از معرفی پرچم داران خود به دنبال بازاریابی برای آنهاست, اکنون با وجود مشکلات سیستم عامل جدیدش باید به سرعت برای رفع این مشکلات اقدام کند زیرا این نقص ها فروش پرچم داران اپل را دچار اختلال می کند.


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه