امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://fly.cloob24.com
0

 

ممکن است شما نیز جزو 700 میلیون کاربر اپلیکیشن اینستاگرام باشید که بنا به دلایلی قصد دارید اکانت خود را برای همیشه پاک کنید.

در این آموزش نحوه پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.البته توجه کنید که با پاک کردن اکانت خود تمام اطلاعات حساب کاربری شما از جمله عکس ها، ویدیوها، کامنت ها، لایک ها و فالوورها از بین رفته و قابلیت بازیابی آن ها را نخواهید داشت.

مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام:

1-ابتدا از طریق مرورگر موبایل یا دسکتاپ به به آدرس https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent بروید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام,حذف اینستاگرام,حذف کردن حساب اینستاگرام

2-با اکانتی که میخواهید حذف شود , وارد شوید.سپس در صفحه بعد در پاسخ به سوال «Why are you deleting your account» دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام خودرا از بین گزینه ها انتخاب کنید.

 

پاک کردن اکانت اینستاگرام,حذف اینستاگرام,حذف کردن حساب اینستاگرام

3-پس از انتخاب یکی از گزینه ها وارد یک صفحه جدید می شوید که باید دوباره باید رمز حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه Permanently delete my account کلیک کنید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام,حذف اینستاگرام,حذف کردن حساب اینستاگرام

اگر در این مرحله تصمیم شما عوض شد و قصد داشتید یک اکانت دیگر را پاک کنید، باید ابتدا از حساب کاربری خارج شده و با اکانت جدید وارد شوید. برای اینکار روی یوزرنیم خود در سمت راست بالا کلیک کنید. سپس در پروفایل تان آیکون چرخ دنده را انتخاب کرده و با کلیک روی گزینه Log out یا همان «خروج» از حساب کاربری تان خارج شوید. اکنون با اکانت دیگر همین راه های گفته شده را رفته و در نهایت اکانت را پاک کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه